tirsdag 8. desember 2009

Innredning


Nå føler jeg at det nærmer seg veldig og detaljer begynner å falle på plass i hodet til gode planleggere. I dag gikk vi til innkjøp av en hyggelig benk som vi skal ha ved vedovnen, foran kjøkken"øya". Fargen på bildet stemmer ikke helt, vår benk er helt hvit med lysere brune kurver inni. Kjempefin. Eller har vi innredet noen fine fotografier som vi har kjøpt på Ikea med forskjellige skogsmotiv. Tror disse vil passe fint inn til de hvite veggene.



















Vi har avtalt levering av møbler kjøpt på Møbelringen Stryn denne helgen. (http://www.mobelringen.no/butikker/sogn-og-fjordane/wm-mobelringen-stryn-a-s/nb?begin=1) Tusen takk for at du leverer helt opp på fjellet Morten!! Og tusen takk for at du lagret opp alt så lenge for oss. Bra service!!
Vi har bestilt en kjempefin Mantovani Sofa fra Hjellegjerde derfra og to Svane madrasser på sokkel. Vi gleder oss veldig til å se sofaen på "rett". Håper virkelig at lakken på gulvet er tørr nok til lørdag ettermiddag når ting skal leveres.
Da skal vi også montere opp andre møbler fra ikea som har stått lagret opp og ventet på å komme til sin rett. Bare artig jobb med andre ord!!

2 kommentarer:

  1. Hei Annicken!

    Så fint det ser ut, og jeg kjenner igjen følelsen av glede over at detaljer faller på plass. Moro med montering, men det TAR TID!

    Kos dere i helgen, jeg gleder meg til nye bilder.

    Synnøve

    SvarSlett
  2. Hei Annicken.
    Ikke har det bare vært meget slapp oppdatering på min egen blogg men jeg har jo knapt vært innom din og andres blogger heller i det siste... Og her har det jo skjedd så mye spennende :-). Dere er jo i mål hvert øyeblikk. Det ser veldig bra ut og du må legge ut flere bilder. Veldig spent og gleder meg spesielt mye til å se hvordan møbleringen blir. Håper på noen gode tips :-). Lykke til med innspurten og god jul hvis vi ikke "snakkes" før det! Mvh Anne Lene

    SvarSlett